måndag 9 augusti 2010

Intressant på nätet

Man kan hitta så mycket intressanta fakta när man söker på internet. Jag har till exempel fått veta att en kannibal troligen skulle tycka att jag smakade stekt fisk. Den tror jag inte alls på. Fläskkarré tror jag stämmer bättre.

Om man har en katt kan man anmäla den till den här sidan.

Här är en av de bästa katterna därifrån. Som de andra inskickade fotona är det meningen att han ska vara lik en viss historisk person som ska ha varit en stor hundvän. Någon människovän var han inte direkt.







Annars gillar jag mycket att svara på frågor.

Fina saker kan man hitta också. Den här stenen t ex. Den kan inte göra något alls och fyller ingen som helst funktion. När man kopplar in den i datorn händer ingenting alls. Den kostar 10 dollar. Jag undrar om man skulle kunna göra en själv?

1 kommentar: