torsdag 9 december 2010

Tidernas bästa städtips


Jag har fått ett väldigt bra städtips på mailen som jag bara måste dela med mig av. Det är ett enkelt sätt att bli av med städproblemet en gång för alla. 

Om du har stökigt hemma, gör så här:

1. Skapa en ny mapp på datorn.

2. Ge mappen namnet "Stöket i lägenheten/huset."

3. Gå och ta ett glas vin

4. Högerklicka för att ta bort mappen.

5. Datorn kommer då att fråga:
"
Vill du ta bort Stöket i lägenheten/huset permanent?"


6. Klicka på JA - knappen.

7. Lägg fötterna på bordet, drick ditt vin och bara NJUT ;)

anmärkning: så här i juletider kan vinet bytas ut mot glögg.


Jag måste berätta att för att det verkligen skulle bli en ordentlig julstädning har jag också tömt datorns papperskorg och defragmenterat  hårddisken, så nu är det riktigt julfint här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar