onsdag 29 juni 2011

Härlig förmiddag

I dag gick jag upp tidigt (för att vara på semestern) och åkte med Isak när han cyklade till jobbet. Inte för att jag ville till dagis, utan för att jag ville att han skulle visa mig cykelvägen han tar.
När han avvek till sitt arbete, cyklade jag vidare till Kåsjön. Jag ville pröva om man kunde. Och det kunde man. Det tog inte mer än en halvtimme, men en stor del av den tiden var låånga seega uppförsbackar. Jaja, bättre att de är när man åker till badet och inte när man åker hem. Nu badade inte jag idag, utan jag la mig på den folktomma stranden och åt frukost, drack te och läste i min bok. Jättehärligt!
Sen strax före tio, när andra människor började komma dit, åkte jag iväg.
Jag åkte till Allum och kollade lite, men hittade inget särskilt.
Nu är jag hemma igen och måste fundera ut vad man kan ha till lunch.

Min utsikt

Mitt te

Jag själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar