fredag 19 oktober 2012

Äntligen fredag!!

Nu är det helg och ledigt.
Idag har jag varit i Varberg. Jag hann med lite shopping där också, fast det blev bara "fönstershopping". Jag var inne i deras trevliga bokhandel och de hade som vanligt jättemycket fint men inget som jag både ville ha och visste vad jag skulle ha det till. De hade till exempel jättefina askar som såg ut som böcker och ett timglas som bestod av tre olika som visade 1,3 och 5 minuter.
Det var en trevlig matmarknad på torget med saker från olika länder som spansk paella, tyska korvar, franska bakverk, engelska kolor...
När jag kom hem var jag tvungen att rusa runt och stänga av element och öppna fönster. 24 grader hade vi inomhus. Fruktansvärt! Hur mycket stickat kan man ha på sig då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar