lördag 1 december 2012

Önskelista

Här är min önskelista för alla intresserade:

Matberedare

Men jag har nog tänkt mig en behändigare bordsmodell snarare än den på bilden.





 Hårfön 

(länk). Den jag har är den enda jag någonsin har haft, så den är närmare 30 (TRETTIO) år nu.

 Epilator 

(länk). Så att jag blir hårfri och fin.

Vas

Man kan aldrig ha för många vaser.

Skålar

Man kan aldrig ha för många skålar.
Just den här har jag alltid velat ha.
Den heter Big Smiley (eva solo).

Väggklockor

Just den här: Vitra ball clock, är ju bara för snygg. Men vi behöver andra väggklockor också.

Pennor

Man kan aldrig ha för många pennor.

Scrapbooking-saker

Jag har inte scrappat på bra länge men det beror nog på att jag har för lite saker...

Garn

Garn är ju alltid trevligt. Helst vill jag ha mindre nystan än det på bilden.

Läslampa

Jag behöver en lampa så att jag kan se ordentligt när jag handarbetar.

Trådlösa hörlurar

Smycken

(länk) Halsband och örhängen gillar jag.

Ljusstakar

För vanliga ljus och värmeljus, ljuslyktor och kandelabrar. Allt är av intresse!

Akvarium

Pocketböcker

Ja, det är bättre än vanliga, stora, tunga böcker när man pendlar.

 Stektermometer

Det skulle vara bra att ha en som man kan lita på.
Men, vad trist egentligen. Vill inte få en sådan, vill bara att den ska finnas hemma.

 Keyboard

Ja, vad kul. Då kan jag spela vackra pianostycken som "La Paloma" och "Kom lilla flicka valsa med mig".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar