tisdag 25 december 2012

Spel och film

I dag har det varit en lugn och skön dag. Markus, Isak och jag spelade Markus julklappsspel: "Ticket to ride, Europe". Det var roligt. Det går ut på att muta in tågsträckor. När vi först läste reglerna kändes det väldigt krångligt men det var inte så krångligt att verkligen spela sen.

 På kvällen gick Nelly och jag på bio och såg den sista Twilight-filmen. Den var underhållande. Det kändes som om det var färre än vanligt som hade med sig biogodis. Undrar varför... Innan filmen fick vi se en massa reklam för kommande filmer, nästan bara skräckfilmer. Bland annat en ny motorsågsmassakern, denna gång i 3D. Jag undrade lite varför vi skulle vara rätt målgrupp för dessa filmer. Men när jag såg delar av filmen kunde jag förstå hur de tänkt. Det var många huvuden som slets av...

I betyg får den 3 fjantiga skratt (i detta sammanhang positivt) av 3,3 möjliga från Nelly.

Av mig får den 6 av 10 råa blodpuddingar.

Den första bilden är en officiell filmaffisch. De andra två är gjorda av fans.

http://twilightguide.com/tg/2012/08/18/gorgeous-fan-art-of-jacob-and-renesmee/

http://letterstotwilight.com/category/twilight-characters/renesmee/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar