lördag 16 augusti 2014

Kofta 26 och spindelbett


Kofta 26 är faktiskt den första nya koftan på ett år! Jag har inte varit så produktiv senaste året, eller snarare: jag har inte producerat så många slutprodukter, då mycket har blivit fel eller inte motsvarat förväntningarna.
Här får ni se koftan på en suddig spegelselfie.


När jag ändå fotar passar jag på att visa upp mitt spindelbett också. Sven brukar skoja om att okända bett är spindelbett, men med tanke på alla stora spindlar vi har hittat här inne, misstänker jag att det faktiskt är en spindel som bitit mig.
Ja, vi bor ju i källaren, typ. Det är ändå inte en helt trevlig tanke att en stor källarspindel troligen promenerad över mig när jag låg och sov, att det fick mig att vifta till lite, vilket gjorde spindeln arg och bet mig. Jag slapp ändå att uppleva det, eftersom jag sov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar