lördag 14 november 2015

Äntligen, äntligen helg!

Jag är van att jobba 4 dagar i veckan och cirka 34 timmar. De två senaste veckorna har jag haft akutansvaret vilket har gjort att jag har behövt vara heltid på jobbet. Det blir för lite fritid!

Avdelningschefen och verksamhetschefen
I går var det invigning av våra nya lokaler. Vi har varit där ett par månader nu. Lokalerna är väldigt fina, men vi har inte fått upp tavlor på väggarna och lite annat fattas också än så länge.
Fotot är från Kungsbackaposten.

I dag har jag tränat som vanligt. Sen åt jag lunch och jag och Isak och Markus tittade på en massa youtube-filmer med talande fåglar. Här kan ni se en film med en ganska uppmärksamhetskrävande fågel som vill leka tittut:



Sen städade jag badrummet, tvättade och dammsög (spännande, va?). Mitt städvalspråk är: "Det är mycket bättre att städa slarvigt än inte alls."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar