torsdag 31 december 2015

Mitt musikår


Det här är väl inte så intressant för någon annan, men eftersom jag själv är en stor andel av mina bloggläsare kommer här en sammanfattning av mitt musikår. Ovan listas de genrer jag lyssnat mest på. Tänk att jag är så förtjust i complextro. Jag visste inte ens att det fanns förrän nu. Allting är typ dubstep.


Utöver Spotify har jag lyssnat en del på egen musik också, men det är inte så mycket jämfört med de 1213 timmar eller 51 dagar som Spotify varit på. Min populäraste artist var inte en dubstep-artist. Hans stil är mer northern soul (vet inte vad de kallar det på Spotify. De verkar ha enormt många och därmed smala musikstilar). Och min populäraste låt var en 80-talsretro, förlorare i melodifestivalen. Jag lyssnade på den 85 gånger. En dag lyssnade jag på den 7 gånger...
Min näst populäraste låt som jag lyssnade på 74 gånger är den här: (SÅ bra, tycker jag. Vet inte varför.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar