fredag 11 mars 2016

En ganska lugn vecka

Det här har varit en hemmavecka till stora delar. Med 39 graders feber på söndagskvällen kändes det som ett klokt beslut. Sen hade jag ett par dagar när aktiviteter som rita i sin målarbok, sticka, sitta upp... kändes som lite för jobbiga.
På onsdagen gick jag till jobbet. Inte för att jag var frisk då, utan för att jag hade en föräldragrupp (föräldrar till barn/ungdomar med autism). Faktiskt det absolut enda som skulle ha fått mig att gå till jobbet under dessa omständigheter. Jag tror ändå att det gick ganska bra och efter det har jag återgått till sjukstugan här hemma som också befolkas av flertalet andra medlemmar i hushållet.
Min plan för dagen är att promenera till affären. Kroppen blir inte glad av detta stillasittande livet och behöver rastas lite.

Vårtecken i trädgården


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar