fredag 8 juli 2016

Lilla spinneriet i Lindome


 I dag "firade" vi att det var den sista semesterdagen genom att äta lunch på Lilla spinneriet. Vi kom i slutet på en jätterusch, så fiskrätten jag hade tänkt ta var slut. I övrigt hade de lammkorv eller en sallad med chèvre-ost och jag gillar inte något med får eller get... Som tur var hade de räksmörgås också och när jag fått den var jag glad att fisken tog slut.


 Jag hade inte tänkt fotografera min mat idag, "för jag kan ju inte hålla på och fotografera min mat varje dag", men när jag fick den här räkmackan var jag ju bara tvungen att ta kort på den med. Kolla in tomaten! Bästa räkmackan jag ätit! Jättegott bröd!

Vi besökte också Spinneriet, som ligger bredvid Lilla spinneriet. Det har varit en fabrik, men nu var det lite moderna inredningsaffärer och dylikt. Inte så spännande, men de orenoverade delarna var spännande. Det blir bra intagrambilder, tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar