fredag 15 juni 2018

En trevlig fredag

Idag var jag ledig och inledde dagen med att åka till Partille centrum och gå på mammografi. Det var snabbt överstökat. Jag frågade om tatueringen under/mellan brösten kunde påverka, men det visste hon inte. Jag har ingen bild från själva mammografin, men här är en bild på Säveån.



Sen handlade jag lite på Allum innan jag åkte hem igen och åt en god brunch.

Sen gick jag och hämtade ett paket med några tyger jag beställt från Liberty eftersom de har rea. Jag beställde dem i onsdags vid tvåtiden från London och kunde hämta dem idag vid elva, alltså mindre än två dygn senare. Smidigt! Jag beställde ett par tyger till, men de kommer inte förrän på måndag. Jag hade inte väntat mig att de alls skulle hinna komma innan vi åker på semester på onsdag.


Tyget till vänster ska bli någon slags överdel, fristående eller på en klänning. Tyget till höger ska bli en klänning, oklart ännu vilken modell. Jag är väldigt nöjd med båda tygerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar