fredag 12 juni 2020

Jag har varit i leksaksaffären och handlat lite saker till mig själv

LEGO har kommit ut med en ny serie med praktiska föremål till hemmet kombinerat med möjlighet att skapa olika mönster som dekor. Naturligtvis ett måste!
Jag gick till Hede Fashion Outlet (smidigt namn) på lunchen, bara för att jag behövde komma ut lite. På väg dit kom jag på att jag kunde gå in i leksaksaffären och kolla om de hade det här legot. Det var dessutom lite billigare är på nätet.


 Dags att bygga!
Inte så stor byggutmaning, men det är inte det som är grejen med dessa. Det är ju att göra ett fint mönster på locket.
Jag blev inte så nöjd med mitt första, så jag gjorde om.
Jag tänkte först göra om det här också, men sen kände jag att det var ganska bra.

Skrivbordsstationen med praktisk tepåsehållare.
Varför inte utnyttja att man även har en legopenna.

Jag köpte inte bara lego utan även en liten en-hörnings-chihuahua.
Hon heter Lea och sitter på mitt skrivbord på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar