fredag 15 januari 2021

1500 dagar som tatuerad

 I dag var det 1500 dagar sen jag skaffade min första tatuering.

Oj, vad många dagar tänker ni. För att få lite perspektiv på saker och ting kan jag också berätta att idag har jag totalt levt i 18657 dagar. 

Hur många tatueringar jag har kan jag inte tala om, för jag förstår inte hur man räknar dem. Vissa är jättestora, andra är små, vissa hör ihop, så jag kan inte svara på den frågan. 

Det är också svårt att välja ut favoriter. Alla är bra på sitt sätt!

Här är iallafall alla tatueringar med namn:



Men jag har ju mycket annat också, som bär och blommor:


Sen finns det annat, som sybehör, också.

Ja, det är mycket. Är jag klar nu?

Haha, nej!

Det var ett tag sen jag tatuerade mig nu och det dröjer nog ett tag till. (Jag väntar nog tills jag är vaccinerad eller åtminstone till våren, det som kommer först.)

Jag har en massa plats kvar och en massa idéer också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar