söndag 14 november 2021

Kåsjön runt

Vi har ju provat lite olika skogsområden i Partille när vi har letat kontroller tidigare under året. En promenad som vi tyckte verkade vara bra var runt Kåsjön. Vi har inte gått runt hela tidigare, men det gjorde vi idag. Det var 8 km, till viss del ganska kuperat och utmanande (för mig åtminstone).

Det var lite lerigt på sina ställen, men inte värre än att man kunde gå lite runt på stigen som skapats bredvid.

(Ja, bilden nedan är uppochner.)
 



Sen åt vi sushi till lunch på Allum:

Sen tog vi också en tur på IKEA innan vi åkte hem. Det är för det mesta mer jobbigt än kul och så även idag. Totalt blev det 17000 steg (2500 på IKEA).

Hemma kunde jag njuta av en medköpt bakelse från Cederleufs, lila för att jag gått en lila vandringsled.




1 kommentar:

  1. Ha!! Det där är en drottningbakelse. Sjukhuset bjöd på sådana när drottningen var här och invigde nya barnsjukhuset. Jag vet dock inte hur det smakar för jag var ståndaktig 😊

    SvaraRadera