lördag 5 november 2022

Önskelista 2022

 Som ni har frågat efter detta inlägg. Nu är den äntligen här! Årets upplaga av min önskelista.

Som vanligt vill jag inte ha årets julklapp. I skrivande stund är det inte klart vad det blir. Det kan bli en vevradio, ett solcellsbatteri eller en massagepistol, men de flesta tror att det blir ved...


Jag önskar mig en lamineringsmaskin med tillbehör (alltså lamineringsfickor). Inte den på bilden, utan en billig. (Men den bilden var den coolaste bilden på en lamineringsmaskin som jag hittade.)


Sen önskar jag mig suckulenter i lego. 


Jag har köpt nya tuschpennor och de ryms inte i en vanlig mugg, så jag önskar mig ett pennställ. Det röda i plåt är coolt (går bra med annan färg också). Man kan också göra av konservburkar. Det längst ner till höger är av toarullar och äggkartong och det skulle jag bara låtsas att jag blev glad för om jag fick...


 Jag behöver också en förvaring till bok, målarbok och almanacka och ev. pennstället.

Ytterligare en förvaring vi behöver är något att ställa vid soffan som rymmer massagegrejen.



Så önskar jag mig en temugg.


Sytråd är alltid bra.

Likaså saker från Bodyshop (och nagellack).


Ge mig gärna bubbel, te och choklad också!




Jag har fortfarande ingen av de illustrerade Harry Potter-böckerna. (Viktigt här att det är den brittiska utgåvan som ges ut av Bloomsbury och inte den amerikanska.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar