onsdag 4 augusti 2010

Enkätdags!

Godaste vardagsmaten?  
Spagetti och köttfärssås. Inte för att jag känner för det nu, men det är en rätt som verkligen är vardag för mig, som jag har ätit och gillat så länge jag kan minnas och kommer att fortsätta äta.



Godaste finmiddagen?
Oxfilé med potatisklyftor och tre olika såser (Rödvinssås, svampsås och bearnaisesås).




Godast alkoholhaltig dryck?
Beror på vad man har det till. Till ovan nämnda maträtter är ett glas rött oslagbart.
Utan mat till är det gott med en cider.


Godast dryck utan alkohol?
 Coca cola


 Godast varm dryck?
Te.

Godast fika?
Hm, gillar ju typ allt sådant. Paj (äppel, rabarber, blåbär) med vaniljsås är gott. Morotskaka med philadelphiaost-topping är gott. Hembakta bullar är gott.


Godast godis?
Choklad

Godast efterrätt?
Glass.


Bästa träningen?
Body-pump


Bästa musiken?
Electronic Dance Music, typ.



Bästa semestern?
London.
Favoritfärg?
Idag är det röd. Annars orange och lila.


Favoritleksak?
Jag har ju så många. Kameran, mobilen, datorn, tvättmaskinen. Svårt att välja!
Favoritleksak?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar