torsdag 16 december 2010

Kära dagbok

I dag vaknade jag upp med en huvudvärk från helvetet, så det var ju himla bra att jag var ledig. Jag tog en Ipren och efter en stund två Alvedon och gick till sängs ett par timmar till.


Sen tog jag mig till Polisen för att skaffa pass.
Jag ska åka till Cambridge en dag i januari och behöver därför ett pass. Nuförtiden får man lämna fingeravtryck, men inget DNA-prov. Passet gäller bara i fem år, så jag har som mål att jag ska få användning av det någon mer gång.

Sen gick jag till korsvägen, man kan se min promenad idag på kartan här bredvid. Eftersom den här evighetsförkylningen har hindrat mig från att träna i en evighet, tänkte jag aktivera mig med att promenera. Eftersom det var is överallt blev det snarare ett stelbent stapplande med frekventa ofrivilliga glidningar.

Jag handlade på ICA Focus och gick sen bort till Lejonet och Björnen och köpte en glasstårta.

Sen åkte jag hem och lagade mat och stickade en liten stund innan Markus och jag åkte till Liseberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar