fredag 19 maj 2017

Klänningsfynd

Jag brukar gå på Jumperfabrikens provkollektionsutförsäljning vår och höst för där brukar man kunna göra riktiga fynd. Dels kan man hitta säsongens klänningar som finns ute i butik nu och dels kan man hitta klänningar som aldrig gick i produktion. Jag köpte 3 klänningar eftersom de tar 700:-/st eller 3 st för 1600:-. De kostar 1400:- i butik.
Här är några väldigt soliga bilder. De två första finns i butik nu. Den i mitten har jag kortat ärmarna på. De täckte hela överarmen och jag är inte så förtjust i den längden. Den längst till vänster är en modell jag redan har många klänningar i och jag blev jätteglad när jag hittade den i favoritfärgen orange. Tydligen är orange inne i år, men jag gillar orange varje år. Trots trendigheten var detta inte en färg som föll inköparna i smaken och därför finns den bara i tre exemplar!


1 kommentar: