fredag 27 november 2020

Level 40 i Pokemon Go


Hoppsan! Jag har nått nivå 40 i Pokemon Go. Det är, av någon anledning, den högsta nivån. 

Då kan man ju tro att jag är klar eller att jag har vunnit. Men nej, det bara fortsätter.

Spelet går ut på att fånga Pokemons, att utveckla Pokemons, att promenera med Pokemons, att bli vän med Pokemons, att ge presenter till och bli vän med andra Pokemontränare, att slåss mot andra Pokemons och deras tränare (om man vill).

Allt detta kan man fortsätta med precis som vanligt även om det inte längre går att "levla" upp.


Man fortsätter också att få poäng, vad man nu ska med dem till. Det är det som kallas total XP.

Här är jag med min "Shiny Magicarp". Och ja, jag har också en guldfiskmössa. Jag tänker bli bästa vän med min Magicarp och sen ska jag utveckla den till en röd Gyrados.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar