fredag 20 november 2020

Önskelista

 Här är lite av vad jag kan tänkas önska mig i födelsedagspresent och julklapp:


Jag börjar med en sak jag inte vill ha, nämligen årets julklapp: Jag vill inte ha ett stormkök.

Jag skulle bli gladare för till exempel:

Sprit.

Egentligen inte högst upp på önskelistan, men här visas de utan inbördes ordning.



Te. Både löst och i påse.


Dessa muggar, tallrikar och kakfat.


Garn.

Alltså, något melerat garn i galna färger blir man ju alltid glad för.

Tyg.

Inte så lätt kanske. Men om man nu skulle snubbla över något snyggt tyg så är 2 1/2-3 meter oftast lagom till en klänning.


Sytråd. 

Åhléns har de här snygga burkarna t ex.

Ny plånboksväska.


 


 Örhängen.

De på bilden är fina, men det är miljoner andra också



Saker från Body shop.

Jag använder det varje dag, så det blir jag alltid glad för. (Tandkräm och toapapper använder jag visserligen också varje dag, men det skulle jag inte bli lika glad för.)


Ramar.

Jag har några bilder jag vill rama in, men jag kommer mig inte för att skaffa ramar till dem. Önskar mig pråliga guld/silver-ramar i ca A4 och A5 (2 st.)

Andra bilder blir jag också glad för.


Ny "stereo" till köket.

I dessa moderna tider betyder det aktiva högtalare med bluetooth. Här är ett exempel (baserat på utseende och godtycke, har inte lyssnat):

Högtalare, subbas.

Dyrt, men barn skriver ju ofta häst eller något annat på sina önskelistor och då är ju det här mer realistiskt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar