måndag 11 november 2019

Nya klänningar


Här är en "Zadie dress" i tyg från Spoonflower. Där kan man köpa tyger i oändligt många designer. Man kan designa sina egna tyger och man kan köpa andras designer. jag försöker komponera lite egna tyger, men det är inte lätt och det finns många som gör det mycket bättre. Som t ex hon som har gjort tygerna i klänningen ovan. Det är samma påfågelsdesign med tre olika storlekar på mönstret. Klänningen blev precis som jag tänkt mig. Tur! Det är lite riskabelt när man verkligen tror att något kommer att bli bra. Man kan bli så himla besviken om det inte blir som man tänkt sig...

Sen har jag sytt en klänning med ett nytt mönster: Minikrea raglan knit dress.

Den har en tjusig söm vid fållen:
Och jag är trött på att posera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar